Tefal L15490 Ingenio Easy Cook N Clean 3-delige Set - Reviews

Beste deals -10% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal L15490 Ingenio Easy Cook N Clean 3-delige Set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j*************@l****** 07-08-2022

Deze tefal koekenpannen zijn ontzettend fijn om mee te bakken, bakken is dan ook echt leuk. Er bakt niets aan in de pan door het gladde oppervlak. De handgreep is ook ideaal, het op en af klikken gaat erg makkelijk en kost weinig kracht. Je kunt de pannen ook gebruiken om iets in te bakken in de oven of in de vriezer te zetten en dat is extra makkelijk omdat je het handvat eraf kan halen. De pannen zijn ook erg makkelijk schoon te maken, zeep erin afwasborstel even er langs en ze zijn weer als nieuw. Ik heb deze pannen met tevredenheid getest en zal deze dan ook zeker aanraden aan jou!

j******************@l****** 26-07-2022

Super set

Een hele handige, kwalitatieve goede set met een los handvat. Super handig, past voortaan goed in de kast en het mooie is je kunt de pannen ook in de oven plaatsen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Kunnen in de oven
  • zeer goede kwaliteit
  • Los handvat

Minpunten

• het handvat mag je niet kwijt raken

LIES87 21-07-2022

Pan en ovenschotel in één

Vooral enthousiast door het handvat wat erop en eraf kan, waardoor de pannen gemakkelijk in de oven of de koelkast kunnen. Het ene moment is het een pan, het volgende moment een ovenschotel. Het kost wel wat kracht om het handvat erop en eraf te halen, maar dan weet je ook dat ie er goed op zit.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede kwaliteit
  • Kan in de oven
  • Kan makkelijk in de koelkast.
  • Stapelbaar

Minpunten

• Je hebt aardig wat kracht voor het handvat.
  • Niet op inductie

k***@o********** 19-07-2022

Top product

Mooie pannen, goed design. Weinig olie of bakboter nodig want de anti aanbaklaag is perfect. Het handvat maakt wel iets van krasjes aan de zijkant van re pan. Dat is jammer. Voor de rest echt een top idee.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Mooie pannen

Minpunten

• Handvat maakt iets van krasjes

Rianneke 18-07-2022

Handige pannen

Wat een handige pannen. Ze nemen weinig ruimte in beslag doordat je het handvat eraf kan halen. kwaliteit is erg goed. je kan de pan gebruiken voor bakken maar zonder handvat kan hij ook in de oven! Dat is wel heel fijn omdat je zo minder keukenspullen nodig hebt. De pannen hebben een mooie bodem waardoor het vlees niet snel aanbrand. Ook is hij heel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• kwalitiet
  • neemt weinig ruimte in beslag

n*******@g******** 13-07-2022

Handige pannenset

Handige en lichte pannen die goed hun werk doen. Handig dat het handvat eraf genomen kan worden, beetje jammer dat het handvat wel lichte beschadigingen aan de pan maakt. Wel een aanrader, zou er wel meer van willen hebben!

Pluspunten

• Handig
  • Licht
  • Los handvat

Minpunten

• Handvat maakt krasjes

Turkan 07-07-2022

handige pannenset

Ik vind dat de pannen er mooi uitzien, zoals ik gewend ben van de meeste Tefal pannen. Pluspunt van de set is natuurlijk dat de handgreep er af kan. Je kan hem makkelijk bevestigen en makkelijk er weer afhalen. Tot nu toe heeft het koppelen en ontkoppelen van de steel geen beschadigingen aan mijn pan gegeven. Ik kan de pan makkelijk opbergen in de kast en in de koelkast omdat de handgreep er af kan. Soms wil ik de pan op tafel zetten en de steel zit dan altijd in de weg. Bij deze pan heb ik daar geen last van. Ik kan er lekkere eten mee bereiden. Ik vind het ook fijn dat de pannen diep genoeg zijn, ik kan hem ook prettig in de oven gebruiken.

Pluspunten

• past overal
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• 1 steel voor 2 pannen

amdt 06-07-2022

Handzame ruimtebesparende pannen

Ik heb deze pan aangeschaft omdat ik altijd ruimtegebrek heb in mijn pannenlade. Dit zijn fijne lichtgewicht pannen die een uitstekende antiaanbaklaag hebben. Zelfs mijn omelet gleed de pan uit zonder dat ik olie of boter had gebruikt. De greep blijft perfect zitten, maar levert helaas wel kleine beschadigingen op aan de bovenrand. Gelukkig komt hier nooit eten in de buurt. Ook de pan in de oven gezet. Zo fijn dat dit kan. Eerst alles aanbakken, kaas erop en gratineren maar. Ik ben er blij mee. Doordat de greep los bewaard kan worden heb ik veel minder last van ruimte gebrek in mijn lade. Als deze versleten zijn ga ik zeker nieuwe aanschaffen.

Pluspunten

• Licht
  • praktisch
  • ruimtebesparend
  • goede antiaanbaklaag

Minpunten

• kleine beschadigingen door de greep